List your offer  
Stag and hen party: tubing trip down the river Isar
(13)
Sale ended

Enjoy your last ride in "freedom" as a bachelor or bachelorette togheter with your friends. Look forward to an exciting challeng down the river Isar.

  • Tubing fun
  • Experience pure water action
  • Enjoy the ride down the river Isar
  • Stag and hen challenges
Included

- briefing by professional guides - 1 beer barrel of 5L or 0.7 liter bottles of champagne - neoprene shoes can be borrowed for € 3,- - transfer to the entry point by taxi - 2.5 hour Tubing-Tour - Tube , paddle , helmet, life jacket, wet suit

Duration3 Hours
Bring along

- swimwear - closed shoes; no flip flops or sandals - towel - if necessary : sunscreen, sunglasses, sun hat

CategoriesWhite Water, Sport
LanguagesGerman, English
Opening hours
Requirements

-minimum age: 14 years -teenagers younger than 18 years need a permission in written of one parent or guardian -normal physical condition, no heart or cardiovascular problems -swimming skills

Important information

- the tour takes place as planned (there are no further questions required)
- we inform all participants well in advance, in case the tour has to be canceled
- telephone number of the guide 08042 5644085

packing list:
- closed shoes; no flip flops or sandals
- warm fleece or softschell jacket which might get wet
- swimwear or extra clothes, towel , sunscreen, sunglasses

more information:
- because of organizational reasons we can consider delays of up to 15 minutes
- drunk participants cannot participate the tour because of security reasons!

Venue

Flosslände at "Surferwelle" near the little bridge
Tubing Munich
Sport-Piraten GmbH Camp, Isarstraße, Lenggries, Deutschland
Parking Available: Zentralländstraße 27, 81379 Munich
U3 Thalkirchen (Tierpark) 15 minutes to walk

Offered by

Sport-Piraten GmbH
83661 - Lenggries
13 Reviews
Absolut zu empfehlen!!!
Overall rating
Value
Fun factor
Wir haben Junggesellenabschied gefeiert. Es war ein mega Event!!! Können wir absolut weiter empfehlen
by Sebastian Bielack on 08/24/2018
Nicht sehr professionell
Overall rating
Value
Fun factor
Im tube zu sitzen war lustig. Leider hatten wir das Gefühl der Guide hatte es schon genauso oft gemacht wie wir, also nicht. Seine Anweisungen waren seltsam, er hat es mehr zu seinem Vergnügen gemacht als zu unserem zbd Spaß hat er nicht wirklich verstanden. Insgesamt hat es dann auch noch 1 Stunde länger gedauert als veranschlagt was unsern gesamten Zeitplan durcheinander gebracht hat. Für einen Veranstalter der extra auf JGAs spezialisiert ist geht das überhaupt nicht. Der Braut hat's Spaß gemacht aber durchaus Ausbau fähig würde ich sagen.
by RHuber on 07/12/2018
Einfach super!
Overall rating
Value
Fun factor
Trotz erschwerten Bedingungen nach Hochwasser konnte die Tour stattfinden. Für die Sicherheit wurde durch mehrere Guides gesorgt. Wir waren rundum zufrieden mit dem Angebot, es war ein toller JGA.
by Nathalie Mikulasch on 07/31/2017
€59.00
TICKETS SOLD OUT!

Sorry, this offer is no longer available.

Please call : 08962421865

TripAdvisor Traveler Rating

173 Reviews